utorak, 20. prosinca 2016.

Advent


S obzirom da znam da nemate dosta Adventa u Zagrebu, evo malo japanskog! Božićno ludilo počelo je odmah poslije Halloweena, par dana kasnije cijeli jedan odjel u dućanu je samo promijenio ukrase, a Mariah i japanske verzije Tihe noći su se orile već sljedeći tjedan...



 
Ovo je Božićni sajam u njemačkom stilu u kvartu Roppongi Hills. Iluminacije su posvuda, sajam je malen (i ljudi stoje u redu po pola sata da uđu u jedinu božićnu suvenirnicu), a gulaš i kuhano vino skupi točno onoliko kolika je bila i moja pohota za njima. Ovu plastičnu napola punu zdjelicu sam platila 80kn, a vino 40-tak. I nije mi žal! :D

Još malo iluminacija. Na otoku Enoshima u Tokijskom zaljevu (nekih dva sata vlakom). Ovo zadnje bi trebao biti Fuji.

Ovo mi je nekako jako draga slika. Taman kad je trebala biti romantična, upadne mi ovaj čovjek sa psom u kadar. I napravi ju čudnom i čudnovatom, smiješnom i istodobno punom simbolike. Baš kao da je ispao ravno iz moje lude glave. S dupinima i planinom Fuji u pozadini. A kompozicija je za milijun dolara, čak i ovo nespretno odrezano drvo, savršeno se uklapa.

Print screen mog mozga.

Tko me ne zna, sad me zna. :)














2 komentara: