subota, 4. veljače 2017.

Nove ukulele pustolovine



Zbio se i taj dan. 29. siječnja 2017. Prvi koncert s orkestrom u live bar-u Last Waltz u Shibuyi. Obukli smo se u boje pijetla jer je u kineskom kalendaru upravo počela godina pijetla. Bilo je izazovno, veselo i ludo, puno balona, boja, kreativnih ljudi i vrišteće djece. Genijalno!




 A ovdje su i zvukovi. :) Na zadnjem videu s nama sviraju članovi ludog cabaret benda Hinemos, sviraju na svim mogućim instrumentima, od pile do koncertnog klavira.

"Monkey Man"

"Rebel Yell", moj najdraži

"We travel the spaceways", "Misirlou"


S obzirom da me ukulele ludilo potpuno preuzelo, makar sam poslije koncerta rekla da ću malo odmoriti, ne ide to tako. :) Naime, učanila sam se u neku predivnu podržavajuću Facebook ukulele grupu i odlučila prvi put podijeliti neki svoj video s publikom. S obzirom da grupu prati 8,500 članova, nije mi baš bilo svejedno. Ali jesam! Grlom u jagode! :D Uglavnom, reakcije su bile divne i dobila sam opet toliki nalet adrenalina da sam odlučila snimati i još i sad evo ležim bolesna u sobi jer nisam baš mogla spavati od uzbuđenja, a nakupilo mi se. Uglavnom, eto, pogledajte ako vam se da i komentirajte, bit će mi drago! <3 

Sljedeći projekt je sviranje "You always hurt the one you love" s jednim Britancem, ako se sjećate to je ona pjesma koju Ryan Gosling svira Michelle Williams u "Blue Valentine". Uglavnom, izvest ćemo je na pjesničko-glazbenoj večeri u onom istom baru Gari-Gari, a ja ću vjerojatno malo i plesati. :) SRETNA SAM!!!

2 komentara: