utorak, 29. studenoga 2016.

Koncertići


Coral je opet imala koncert u klubu Garage pa sam pozvala Korejku Seunghee da ide sa mnom (cura inače super pjeva, slušamo sličnu muziku i kosa joj je roza! :)). Poslušale par cool bendova, najele se browniesa i isplesale i ispogale kao što davno nismo/nisam. Fotke je napravio službeni fotograf i simpa su mi pa evo, dijelim. :) 




S Coral. Napadni fan joj upada u kadar tijekom soundchecka.

Lijevo glumim karate, a desno je moj novi frend Ayden iz Nottinghama s kojim sam u subotu otišla na koncert Disgusting Cabbage-a (!) i drugih japanskih underground bendova u neki minijaturni klub Sound studio DOM u koji doslovno stane bend i 15 ljudi. Na krovu se pekao roštilj u što sam se morala uključiti sa svojim dugogodišnjim iskustvom i besprijekornim znanjem. Koliko mladih japanskih pankera i ludih hrvatskih profesora je potrebno da se u pola sata rasplamsa žeravica? Odgovor je 4. Proces je bio urnebesan, od puhanja i drobljenja ugljena nogama do bacanja chopsticksa u vatru, a i ubacivanje kobasica ravno u vatru bila je jedna od opcija. :D Upoznali smo internacionalnu ekipu kuglača i umjetnicu koja radi neke feminističke fotke i instalacije koja nas je počastila tortom jer joj je bio rođendan, a s Aydenom sam imala najsmisleniji i najopušteniji razgovor od svih koje sam vodila u ova dva mjeseca. To je valjda ta neka europska veza... Vratila sam se doma mirišući po vatri i s pomalo bukovičkom energijom. Nemam nažalost nijednu fotku kluba, ali idem opet možda već sljedeći ponedjeljak na projekciju neke japanske anarhističke komedije. :)

Da ne bi bilo da ja tu ništa ne radim, sljedeći post bit će o faksu i o tome kako jako puno radim i ne stignem se zabavljati! ;)

Nema komentara:

Objavi komentar