subota, 19. studenoga 2016.

Prvi koncert


Prvi koncert ikada u životu mome zbio se 9. studenoga iliti 11月9日 ( じゅういちがつここのか), da se malo pohvalim svojim briljantnim japanskim. :)
Mjesto: Hikoroku bar, Koenji.
Bend: Oda i ja na ukuleleu, Memeko na klarinetu i ksilofonu.
Repertoar: "Niko kao ja" (Šarlo Akrobata) i "Na balkonu" (Arsen Dedić i Pun kufer).

Ulaz u zgradu, birc je na prvom katu.

Navijači. Došli su s laserima i digitalnim transparentom "Lovely Marina <3". Baš mi je značilo da su tamo. 

I evo i tog povijesnog trenutka. :) Klizio mi je uke pa sam na drugoj pjesmi sjela, potpuno sam obnevidjela, oprala me trema, ali sam odradila, (na trenutke) uživala i nakon toga bila sretna i zadovoljna. 


 S Juhee.

Ovo su dvije preslatke curke od kojih je ova tuba duplo veća. Svirale su svoje simpa pjesme (jedna od njih je Pinocchio, još uvijek ju pjevam koliko je catchy) te otplesale ples poslovnih ljudi u odijelima koji su navodno jednom prilikom na ulici počeli spontano plesati kad su čuli njih dvije kako vježbaju.


 
Još jedan simpa bend iz Osake.

Shiny, happy people. Inspiracija na stotu! <3


Nema komentara:

Objavi komentar